söndag 10 november 2013

Framme i Kamala

Så där då var vi framme efter en lång natt i en obekväm
flygstol. Vi kastades från morgon till eftermiddag
och vi är rejält trötta men hamnade direkt in i den
 nya tidszonen. För mig är det alltid lättast att vara
 hård mot mig själv. Går jag med konstig dygnsrytm
 några dagar blir jag jättekonstig till slut. Direkt in
i den nya tidszonen är en regel jag alltid
går efter och mår bäst av.



Vi flyger charter för ovanlighetens skull och på Arlanda
kändes det som att jag missat någonting. Jag är ju van
vid att ha en hög med papper av bokningar till hotell,
kartor och flygbiljetter. Denna gång fick vi bara sätta
oss på en transferbuss, ack så kistchig! Det var så skönt
och väbehövligt under denna resa, bara varva ner.

Sunwing Kamala beach är en fin resort med stora luftiga
rum med hörnsoffa och stor balkong. Vi har standardvarianten
på rum och här ser ni poolområdet när vi kom i eftermiddags.
Väldigt fräscht och fint familjehotell.


Utsikten från vår balkong in mot landet, vackra böljande kullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar