måndag 28 april 2014

Ändrade passregler till Turkiet

Jag antar att det inte längre är en
nyhet för många att Turkiet har stramat
upp sina passregler. Eftersom jag har
rätt många inlägg om Turkiet här tänkte
jag att det kan vara någon stackare med
planerad resa till Turkiet som tittar in
här, som kan ha missat detta.

Kolla så ditt pass är giltigt i sex
månader efter planerat hemresedatum!

Ursäkta min frånvaro, jag har varit
trööött efter en vecka på mitt nya jobb
Jag har en tenta i beskattningsrätt snart,
så jag trotsade den underbara solen i
lördags och kröp in i ett studiebås på
biblioteket. Den månad som följer kommer
vara intensiv för mig nu när jag har
två jobb och heltidsstudier att avsluta.

Jag hoppas inte bloggen blir lidande,
men om jag uppdaterar lite mer sällan
i maj så vet ni varför. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar