tisdag 24 juni 2014

Ett litet stopp i Staberg

Vädret var ju inte direkt på topp
denna Midsommarhelg, så vi flydde
in i en varm bil och drog iväg på
en liten tur mot Siljan och första
stoppet var för lunch på Staberg.


Det visade sig att de serverade en
fin buffélunch och det var nästan
fullsatt, så turligt nog var vi
tidiga på plats.


Vi avslutade med en promenad i den
fina barockparken där det odlar
mycket ätbart, väldigt fin park
visade det sig vara.


Kejsaren kutade som en besatt och
vi funderar allvarligt på dagis-
personalens förmaningar om att
sätta honom i friidrottsskola, för
han är sjukt snabb. Det kanske är
dags och han har redan lovat mig
att ta 7 VM-guld och löften är ju
till för att hållas. :)


Himlans fint med Humlestörar. Hade
jag en sådan här gammal gård hade
gärna några störar fått förgylla
min trädgård.

Nästa gång måste jag fota mina
föräldrars fina sommarhus, det
är verkligen en liten pärla de har.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar