tisdag 28 oktober 2014

Mycket på gång...

Jag har längtat efter den här veckan
då oktober har varit full av saker
som kumlinerade förra veckan och nu
lägger sig lugnet lite mer.

Här är några gamla bilder från mitt
"förra liv" kan man säga, från min
webshop och butik...


Snart är jag av med hela det lager
jag har haft kvar sedan dess, som
har hängt som en tung säck på min
rygg.

Nu väntar nya och spännande saker
och det är dags att verkligen stänga
den dörren.

Jag är ju så satans nöjd med det liv
jag har skapat för mig nu - väldigt
tacksam!


Här en bild från den allra första
säsongen av smyckemärket Soul of Maïa,
som jag startade för några år sedan.


Det är spännande saker som ligger och
pyr och som eventuellt kan bli verklig-
het...saker jag har drömt om länge...
Jag vet, irriterande hemlig, men så får
det vara ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar