onsdag 11 februari 2015

Pannkaksfrukost på Ihop och ballonger utom denna värld

Precis bredvid vårt hotell i Anaheim, Los Angeles låg ett Ihop, International House Of Pancakes. I ärlighetens namn har jag aldrig varit så förtjust i amerikanska pannkakor. Jag tycker det mest smakar saggig sockerkaka dränkt i sockervatten, men vi körde en frukost här.



Caesar var ju överlycklig och inte blev det ju sämre av att den bästa ballongmakaren jag har träffat på var där och gjorde typ nästan vad som helst mot dricks. Buzz/Buss(?) Lightyear blev valet och resultatet var ju inte illa alls. Vi förberedde Caesar länge på det faktum att ballongen inte skulle kunna flyga med oss till Nya Zeeland, så trots stor sorg, gick det smärtfritt när hyrbilen lämnades tillbaka på Los Angeles flygplats.



Recensionen av Ihop vad okej kaffe för att vara en amerikans diner, och schyssta ägg samt rejält god hash brownie. Pannkakorna tog jag några tuggor på, men inget för mig...

1 kommentar:

  1. Vad kul att du tog med oss till något riktigt amerikanskt! Känns precis som man inbillar sej att det ska vara och ska smaka!
    Ha det bra!

    SvaraRadera