fredag 22 januari 2016

Livskvalitet

Jag kan ju inte klaga på sommaren som pågår här på NZ! Vi har legat och plaskat idag igen Caesar och jag på vår underbara hemmastrand. Förresten är han så stolt då hans första tand lossnade idag. Jag ska upp och lägga en slant under hans kudde om ett litet tag. :)



Jag snodde ihop en sallad till kvällen och när Nicke kom hem från jobbet gick vi alla ner till stranden för att kvällsbada och äta middag. Jag kan ju inte klaga på livskvaliteten vi har här i Auckland direkt. Fantastiskt! Jag har gått från att vara januarihatare till att bli januariälskare - i alla fall när man befinner sig i den södra hemisfären.



Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Jag gläds med er!
    Jag gillar januari eftesom det är min födelsdagsmånad!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. UNDERBART :) min förra bloggkollega och kille JOn kommer från NZ och nån gång ska jag dit tar så jäkla lång tid resa bara suck


    Idag bjuder jag på mitt nya favo recept på bloggen :)

    Ha en fin ny vecka!

    LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag verkligen du ska! Tack för besöket. :)

      Radera